Telefono: +86 18825896865

L'altu CRI è u spettru di a natura led bulbe di illuminazione sia più accoltu

U spettru superiore di Omita's Anew Lamp riplica strettamente a luce di u sole naturale, offre una cumpusizioni di luce equilibrata chì minimizza u putenziale di affaticamentu oculare, fatigue è mal di testa spessu ligati à l'illuminazione LED, chì tipicamente emette una quantità più alta di luce blu invisibile cà e fonti incandescenti.

I lampi incandescenti sò amati per u so splendore suave è caldu, apprezzatu da parechji.Ma, da u 1 d'aostu di u 2023, entra in ghjocu novi regulamenti di u guvernu.

Sutta sti rigulamenti stabiliti da u Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti, i lampadini sò tenuti à pruduce un minimu di 45 lumens per watt.Sfurtunatamente, a maiò parte di i lampi incandescenti di u serviziu generale ùn sò micca di stu standard, facendu micca eligibili per a vendita in i magazzini.

Queste rigulamenti indirizzanu ancu altri inconvenienti di l'incandescents, cumpresa a so corta vita media di 1000 ore è a so tendenza à pruduce calore eccessivu.Cum'è ci dicemu addiu à l'era incandescente, hè ora di abbraccià opzioni di illuminazione più efficienti in energia.

spettru 1


Tempu di post: 21-oct-2023