Telefono: +86 18825896865

Torna à u primu bulbu Edison perseguite bulbu à a bellezza di pura

In u 1809, l'inventore inglese Humphry Davy hà criatu a prima luce elettrica.Avia cunnessu bastoni fatti di carbone, una forma di l'elementu chimicu carbone, à una bateria cù dui fili.Ancu s'è a luce ùn durò tantu, hà dimustratu chì certi materiali sò diventati cusì caldi chì brillanu quandu l'electricità passa per elli.In l'anni 1870, l'inventore americanu Thomas Edison hà sperimentatu cù a lampadina elettrica.A so versione era una cassa di vetru ermetica chì cuntene un filu in loop, chjamatu filamentu, chì era cunnessu à un flussu di l'electricità cunnisciutu cum'è corrente.Se u currente era abbastanza forte, u filamentu brillava biancu.U filamentu iniziale ùn durò tantu, ma in u 1879 hà criatu un filamentu longu fattu di carbone. A lampadina pratica hè nata.

Parechje di noi cunnosci a storia sopra, ma sapete cumu si vede u primu bulbu.
}~4FFUGFXT$N3G`Y2XLPIIN

First Light Bulb
Iè, hè quasi cusì.
Puderemu publicà un batch di prudutti unichi per guardà a memoria di l'inventori di i bulbi cù un filamentu LED flessibile in u quale alimentatu da un driver dimmerabile DC 24V.

DIY pendant no base

Invitemu l'amichi di i disegnatori chì anu fattu u disignu di sta serie sinceramente.

Quì, vogliu elencu direzzione di disignu per i diseggiani cum'è riferimentu da a vista di l'industria.
1. A forma di bulbe, u bulbe ùn pò micca esse troppu grande, perchè s'ellu hè troppu grande, u pesu serà assai è u ganciu di vetru forse ùn pò micca sopportà u pesu, cusì cunsigliemu u diametru di i bulbi micca più di 200 mm, è l'altu. micca più di 300 mm.
2.The strutture di filamentu flexible, a struttura di filamentu flexible pò qualsiasi struttura cum'è pudete imagine.Hè bisognu à esse cumminatu bè cù a forma di vetru.
3.U culore di vetru, pò esse parechji tippi di culori finiti, cum'è chjaru, ambra affumicata, rame, metallicu, culore di l'arcubalenu, fade blu verde giallu, per u culore chì avete verificatu cù i nostri prudutti attuali.cum'è pussibule.

Semu pruduttori principali di bulbi di decoru, avemu a nostra propria linea di produzzione di soffiu di vetru.U maestru di soffiu di vetru più abile.
Semu in u livellu prufondu di l'industria di l'illuminazione tecnologica led, avemu u nostru propiu dipartimentu di l'ingegneria elettrica è l'equipaggiu di prova elettrica è a sala di prova.
Solu per assicurà chì tutti i novi prudutti di sviluppu seguenu a regulazione di l'UE è i regulamenti di i Stati Uniti è altri regulamenti.

A bellezza pura di i lampi hè ciò chì stu prughjettu perseguite.Vulemu sente una voce diversa.Di sicuru, simu solu una basa di fabbrica OEM in Cina, cusì a vostra idea serà sempre a vostra.Aiutemu à fà u vostru disegnu à una bella illuminazione per l'applicazione di altu gradu.


Tempu di Postu: Feb-05-2021